چرا باید در این سایت عضویت بخریم؟

آموزش مبتنی بر مجهولات دانش آموزان

سایتی که پیش رو دارید نه بر مبنای معلومات معلم ، بلکه بر مبنای مجهولات دانش آموزان نوشته شده است ، آموزشهای ما از این جهت منحصر به فرد است که بر اساس سوالات و درخواستهای دانش اموزان نوشته می شود . در کنار آن سعی می کنیم که حداکثر سادگی و مفهوم بودن مطالب را رعایت کنیم .

مهمترین خصوصیت آموزشهای سایت ما دوری از پیچیدگیهای تعاریف خشک ریاضی هست ، و در عوض تلاش می کنیم آموزشها و تعریف پیچیده ریاضی را به زبان ساده و روزمره تبدیل کنیم .

در سایت ریاضی با طعم نعنا مقالات و  آموزشهای کنکور ، مختص ریاضی منتشر می شود تمامی آموزشهای سایت در قالب فرمتهای مختلفی همچون : مقاله آنلاین ، فیلم ، و متن  منتشر می شود.

سعی ما بر این است که مطالب را هم بصورت پایه ای و هم بصورت موضوعی تفکیک کنیم ، تفکیک مطالب پایه مناسب دانش اموزان هر پایه است که می توانند براحتی بر اساس سرفصلهای کتاب مطالب را مطالعه کنند

اما در تفکیک موضوعی که مناسب پشت کنکوریها و دانشجویان است می توانند مطالب را از ابتدا تا انتها بطور کامل مطالعه کنند و از آموزشهای ساده و روان ما لذت ببرند

چرا ما آنلاین منتشر می کنیم ؟چرا کتاب منتشر نمی کنیم؟

خیلیها این سوال را مطرح می کنند که چرا این مطالب تبدیل به کتاب نمی شوند ، دلیل این مساله خیلی ساده است مطالب ما دائما در حال افزایش و همچنین ویرایش است ، و همیشه مطابق درخواستهای مکرر خوانندگان عزیز و بیشمار سایت مطالب بروز رسانی می شود . از طرف دیگر هدف ما فراهم سازی آموزشها قابل دسترسی از همه جا است.

کافیست با خرید حق اشتراک با مبلغ ناچیز از هر جا با موبایل یا رایانه و تنها با داشتن شناسه و پسورد ورود براحتی می توانید به مطالب سایت ما دسترسی پیدا کنید .

به جای خرید ده ها کتاب می توانید با خرید یک اشتراک ساده به بیش از 200 مطلب اموزش دسترسی داشته باشید . علاوه بر این مطالب سایت ما همچنان و هر هفته حداقل سه مطلب اموزشی جدید به سایت اضافه می شود. پس شما با سایتی طرف هستید که دائما در حال رشد و شکوفایی و افزودن آموزشهای جدید است.

چه چیزی آموزش می دهیم

1-ما مطالب را به ساده ترین شکل ممکن اموزش می دهیم

2-پس از هر مطلبی نمونه سوال امتحانی و تمرین حل می کنیم

3-تست های کنکور را برای شما مشابه آزمون آنلاین شبیه سازی می کنیم

4-بعد از شرکت در آزمون در نهیا نتیجه و پاسخنامه را دریافت می کنید و می توانید فوری خودتان را بسنجید و اشتباهات خودتان را متوجه شوید

5-می توانید سوالات خود را برای ما بفرستید و ما به شما راهنمایی می کنیم

 

و اما به زودی :

کلاسهای آنلاین آموزشی خواهیم داشت . منتظر سورپرایزهای ما باشید .


error: Content is protected !!